توضیح این صفحه
در این ماژول، مهارت رقابتکننده در طراحی و توسعهی طرحهای تبلیغاتی برای رسانههای چاپی و دیجیتال مورد ارزیابی قرار میگیرد. پروژهها میتوانند شامل طراحی محتوای تبلیغاتی برای شبکههای اجتماعی، بنرهای دیجیتال، آیکون اپلیکیشنهای موبایل، رابط کاربری اپلیکیشنها، پوستر، بیلبوردها و...
مطالعه بیشتردر این بخش، از شرکتکننده انتظار میرود که توانایی طراحی جلد و محتوای داخلی برای انواع محصولات انتشاراتی را داشته باشد؛ از جمله کتابها، بروشورها، منوهای رستوران، روزنامهها، کاتالوگها و کتابهای الکترونیکی. در این پروژهها استفادهی دقیق و هدفمند از...
مطالعه بیشتراین ماژول به ارزیابی توانایی رقابتکننده در طراحی انواع بستهبندی اختصاص دارد. پروژههای این ماژول معمولاً شامل طراحی جعبههای استاندارد، بستهبندیهای پرفراژدار، و طراحی لیبل برای محصولات مشخصشده در مسابقه است. در فرآیند طراحی، عوامل مهمی همچون صفحهآرایی، انتخاب و...
مطالعه بیشتراین ماژول بر طراحی گرافیکی مرتبط با هویت بصری برندها تمرکز دارد. شرکتکنندگان باید توانایی طراحی لوگو و اقلام تبلیغاتی جانبی مانند کارت ویزیت، سربرگ، بروشور و قالبهای شبکههای اجتماعی را داشته باشند. همچنین، طراحی عناصر راهیابی شامل تابلوهای راهنما،...
مطالعه بیشتر